wbijam.pl



Klasy dostępne w grze Elder Tale (anime Log Horizon):

W grze Elder Tale dostępnych jest dwanaście klas podzielonych na cztery grupy: wojownicy, mistrzowie broni, uzdrowiciele i magowie. Każdy gracz na początku gry wybiera jedną klasę, która znacząco wpływa na sposób rozgrywki, jej intensywność, trudność, a także rolę postaci w drużynie.

I. Klasy wojowników (warriorów, fighterów).



1. Strażnik (guardian).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): wysokie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- przednia straż, walka w zwarciu, tankowanie.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne, duże tarcze;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: krótki i długi łuk.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Samuraj (samurai).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): wysokie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSC NA POLU BITWY:
- przednia straż.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Mnich (monk).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo wysokie;
- MP (punkty magii): bardzo niskie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- przednia straż, partyzantka.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: pięści, bronie specjalistyczne;
- bronie do walki dystansowej: bronie miotane.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


II. Klasy mistrzów broni (weapon masterów).



1. Zabójca (assassin).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, cichy zabójca, snajper w drugiej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzana, płócienna;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: praktycznie wszystkie.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Awanturnik (swashbuckler).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): trochę powyżej średniej;
- MP (punkty magii): trochę poniżej średniej.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, partyzantka.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: kolczugi, skórzane, płócienne, puklerze;
- bronie do walki wręcz: bronie jednoręczne;
- bronie do walki dystansowej: bronie do rzucania.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Bard (bard).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, snajper w drugiej linii, wsparcie.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: bronie jednoręczne, instrumenty muzyczne, niektóre bronie dwuręczne;
- bronie do walki dystansowej: krótkie i długie łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


III. Klasy uzdrowicieli (healerów).



1. Kleryk (cleric).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): trochę powyżej średniej;
- MP (punkty magii): trochę powyżej średniej.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie przedniej i tylnej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne, puklerze;
- bronie do walki wręcz: laski, miecze, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Druid (druid).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie środka pola oraz drugiej linii, napastnik w pierwszej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, włócznie, bicze, topory, bronie obuchowe, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Kapłan (priest, kannagi).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie środka pola oraz tyłów, zadawanie obrażeń na odległość.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: kolczugi, płócienne, japoński ekwipunek;
- bronie do walki wręcz: laski, katany, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


IV. Klasy magów (casterów).



1. Czarodziej (sorcerer).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- DPS na odległość.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Przywoływacz (summoner).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- DPS na odległość, kontrolowanie przyzwanych stworzeń.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, bicze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Zaklinacz (enchanter).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- support, zadawanie obrażeń na odległość, strateg.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.



Artykuł przygotował Oozora z naszej grupy fansubberskiej Twoja Mała Japonia.

Dodano: 08.01.2013












↑do góry
↑do góry
Szybki dostęp: pierwsza seria, druga seria, openingi, endingi.
Podobne anime (isekai): Accel World, Arifureta, Danmachi, Full Dive, Genjitsu Shugi Yuusha, Goblin Slayer, Hachinan, Infinite Dendrogram, Kenja no Mago, Kimisen, Log Horizon, Made in Abyss, Mushoku Tensei, No game no life, Overlord, Re:Zero kara Hajimeru Isekai, Sentouin, Hakenshimasu!, Shinchou Yuusha, Sword Art Online, Tate no Yuusha no Nariagari, Tensei Shitara Slime Datta Ken.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich udostępnianie. Można je również zablokować w ustawieniach przeglądarki. Więcej w polityce prywatności.
Twoja Mała Japonia to grupa promująca kulturę japońską w Polsce. Naszym celem jest poszerzanie dostępności japońskich anime w ojczystym języku. Podejmujemy się tłumaczenia tylko i wyłącznie serii, które z różnych powodów nie zostały wydane oficjalnie, więc nie jesteśmy konkurencją dla oficjalnych wydawców, a ich uzupełnieniem. Dlatego również serie wydane oficjalnie po polsku są ze strony systematycznie usuwane, jak chociażby Przygody Sindbada. Na stronie pojawiają się tylko i wyłącznie polskie, fanowskie wersje językowe (napisy), by nie działać na szkodę międzynarodowym wydawcom, nie publikujemy wersji angielskich ani bez napisów (rawów). Jeśli mimo tego na stronie został naruszony czyjś dobry interes, prosimy o kontakt oficjalnego przedstawiciela na e-mail administratora strony.